En liten damm i trädgården blev det...

Vi har dragit upp alla plattorna runt huset eftersom dem var ful och låg inte som dem skulle längre. Istället för att lägga om dem eller lägga nya plattor valde vi att fylla upp med singel istället.
Jag blev riktigt nöjd med resultatet, det ser plötsligt helt och rent ut.. om ni förstår vad jag menar =)



Jag har även haft planer på att göra ett litet vattenfall vid sidan av trädäcket, jag hade inga planer på att det skulle bli en damm, men det var svårare än jag trodde att bara att få dit ett litet vattedrag, så det blev även världens minsta damm... är rätt nöjd själv med den!





När man precis gjort något i trädgården är det aldrig riktigt kanon, det blir alltid bättre efter en tid då växterna har blivit kraftigare och alla småskador i gräset har repat sig.

Bilderna kanske inte heller är dem bästa med tanke på att jag fotar med min Iphone...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


F

Vad fint :)

2010-05-30 | 10:28:02
Marie-Louise

elefantgräs längs trädäcket + stendamm, inspiration från strömbergsgatan 16? ;) det blev ju jättefint, får komma hem och kolla någon dag in real life.

2010-05-30 | 19:20:57
Linda

Riktigt fint! Hade också tänkt göra en damm i vår trädgård. Precis lika liten. Stuprännan rinner ner på ett ställe, så funderar på att fixa till det där.

2011-08-06 | 03:23:49
http://lilomeandmylife.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!