Hemma hos mig...

Idag har jag varit ute på en lite shoppingrunda, jag köpte inte så mycket, men lite nytt blev det.
Jag var först ute efter ljusstakar som tyvärr har utgått ur sortimentet, så mitt matbord får klara sig utan dem. Kánske hittar jag något liknande någon annanstans.



Som det ser ut nu har jag bara fyra, vill ju att det ska se lite "mer" ut, om ni förstår!?

Jag hittade i alla fall en liten och obetydlig grön lite prydnadsboll, men för mig fanns det en självklar plcering till den redan när jag såg den i affären.
Den gröna glasbollen hamnade uppe på vår "kamin" ja det är tyvärr ingen riktig kamin.



Sedan har jag länge velat ha en svartvit pläd, egentligen är önskan en leopardpläd, men dem är ju så dyra!!
Så det får komma i framtiden när jag känner mig redo att slänga pengar på det.
Så länge blev det en annan svart vit pläd som får pryda soffan.



Ja, man kan inte alltid få vad man vill ha på studs...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!