Dubai i bilder

Då var man hemma igen efter en segdragen flygning hem som började med problem och blev försenat och en oförutsedd mellanlandning i Tukiet, men vi kom hem till slut!

Här bjuder jag på någa av de otroligt många bilderna jag har tagit, det fans ingen hejd på mig... ville ha bilder på allt!

Dubai var nog ett av de bästa ställena jag har varit på, så fantastiskt fin, häftigt, enastående och one of a kind!

Det går inte att beskriva i ord egentligen och bilderna gör sig inte heller rättvisa...



Världens högsta byggnad, vi kunde komma upp 124 våningar (är fler) en hiss som tog 58 sekunder att komma upp till 124 våningar!



En av alla de bilder jag tog på utsikten...


stor fin strand där man kunde se den berömda palmön...



Kusten längst ut på palmön, man fattade inte ens att man var på ön, den var så stor (som allat annat i Dubai).



En liten del av den såklart storslagana marinan.



Världens enda sju stjärniga hotell...



Soak madinat, typ som venedig mitt i allt...

Dubai har även världens största shoppingcenter, världens största fontän, vatten som dansade till musik, nästan så att jag började gråta när jag såg det, helt enastående!

Sen har Dubai såklart en massa annat de är störst på och håller på at bygga en massa byggnmadder och öar som kommeer vara större än allat annat. Det ska byggas en ny "palmö" som kommer att vara sju gånger så stor som den som redan finns!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!