Spegel spegel på väggen där...

Det har länge varit en svart tom vägg ovanför soffan och jag har inte riktigt hittat något att hänga där. Men av en slump när jag som minst letade så hittade jag en spegel som jag såg framför mig hänga ovanför soffan.
Så jag köpte den och hoppades på det bästa.


Är inte så bra bild, men var inte lätt att hitta en bra vinkel med en stor jävla taklampa ivägen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Jätte snyggt ju!



Och vad fin design du har!

Vill också ha söta rosetter och länkar uppe vid headern men jag är inte så pysslig så fattar noll hur man gör ;)

2011-10-12 | 15:53:33
http://linneagranstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!