Min nya favoritplats!

Jag tror vi alla behöver en plats i sitt hem som man känner att man kan få vara för sig själv och se sitt favoritprogram på tv:n eller läsa en riktigt bra bok. Detta blir extra viktigt när man inte bor själv. Jag har fixat mig en plats i vårt sovrum där jag kan koppla av och få vara ensam och ladda batterierna.



I denna soffa som jag för övrigt har bytt mig till, har blivit min nya favoritplats i mitt hem. Jag har egentligen haft denna plats länge, men efter att jag fick min lilla prinsessa har jag fått ett större behov av att få spendera lite mer tid här.

Det behöver egentligen inte vara en så stor plats. Det kan vara en skön fåtölj i sitt sovrum med en bra läslampa som kan bli din plats. Eller kanske kan det vara i badkaret ni hittar en avkopplande stund. spelar ingen roll var, men en myshörna är alltid bra att ha!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!