Fynd!

Idag åkte jag till Väla köpcentrum med två andra mammor och deras små raringar. Då de har öppnat ännu en ny avdelning på köpcentrat hade de en del erbjudanden i butikerna. Jag fick bland annat ett presentkort på 50 kronor i s.oliver, men en väldigt snäll dam hade fått ett på 100 kronor och bytade gärna med mig eftersom hon ändå inte hade tänkt handla i butiken. Så jag fyndade en kofta som de förutom mina hundra kronor i rabatt även hade ett öppningserbjudande på. Så jag fick den för halva priset!

Sedan hittade jag en ursöt klänning till min lilla prinsessa, även den på halva priset inne på H&M. Det blev också ett sött hårband till henne, som jag har letat efter det. Så ett sådant fick det också bli.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!