Julinspiration

Kom på att det inte är så långt kvar tills första advent. Jag har inte riktigt längtat till julen ännu, tycker mest att det är hysteriskt och jobbigt. Men jag älskar vacker julpynt och alla mysiga hemmakvällar med ljuset ifrån julstjärnorna och julgranen. Maten är inte så tokig den heller, men hade jag fått välja hade jag firat jul hemma själv. Någon jul ska det bli så och inte som det är alla andra jular, att vi firar tre dagar i rad!

Lucia juldekor LED Silver

Staffan juldekor LED Disco

Ljusstake JUL

Julstjärna Ganesha 66 Blå

bilder från inreda.com

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emma ( pölse )

din blogg är så fin linda :)

Varför har inte ni julen hemma i stället ?? Så slipper ni fira 3 dagar i rad, så skönt att bara vara hemma :)

2011-11-06 | 06:07:41
http://snutissen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!