Blommor och stjärna

Mamma och jag fick för oss att åka in till flowerteam, och såklart hittade jag en massa fint där. Men jag lugnade ner mig och köpte bara några småblommor och en adventsstjärna på rea.



De små terracottakrukorna har jag själv klätt med mossa och gammla tidningspapper.



Den svartvita stjärnan hittade jag som sagt på rea, för ynka 15 kronor!
Jag tycker att den är för liten att hänga i ett fönster, så jag satte den på vår fejk öppna spis. Jag skulle också kunna hänga den i taket någonstans med en liten lampa i, men tyckte att det blev rätt fint på spisen.



Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan efter att städat huset och titta på lite tv...

Hej svejs!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna G

Tusan vad kreativ du är i hemmet! Jag blir avundsjuk!!! Jaja jag får väl nöja mig med att inspireras av dig:) Krkan med mossa var så fin! /kram Hanna

2011-11-30 | 10:51:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!