Min egna Cakepops

Tyvärr fanns det inte tid över till att blogga igår, syster och jag hade fullt upp med bland annat julbak. Vi gjorde nämligen cakepops!!

Vi hittade på våra egna varianter. Så här har vi gjort vanliga hederliga chokladbollar, som vi sedan doppade i smällt choklad och dekorerade med strössel och marshmallows. Visst blev de fina!



Här har vi gjort så kallade snöbollar. Det är nästan som chokladbollar, fast med marsanvaniljpulver istället för kakao och är doppade i vitchoklad. De är jätte goda att ha kokos på!

Sedan har jag stoppat ner dem i oasis som jag dekorerat med lite "trassel". Sen tyckte jagv att det var extra kul med de gamla burkarna!

Ett tips är att låta bollarna ligga i frysen ett tag innan ni stoppar pinnarna i dem och doppar de i chokladen. Kanske ni kan göra nått liknande till nyår!

Ha en trevlig dan före doppare dan!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Goda dom ser ut =)

2011-12-23 | 10:35:06
http://www.sofsan.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!