Lite ändringar i växthuset...

Jag var inte riktigt nöjd med innehållet i växthuset, så jag fick lite nya ideér och ändrade lite. Jag slängde helt enkelt ut dem bruna fula möblerna och tog in lite mer romantiska möbler...
Bordet har vi fått en gång i tiden av Marcus syster och korgstolen har jag själv sprungit mig till på en sommarloppis i Jonstorp! Ljusstaken har jag tigt mig till av pappa, var han sen har fått den ifrån vet inte jag.

Det har fortfarande inte blivit någon kraftig växtlighet, men hoppas på att det snart sätter fart i jorden, kanske inte får några tomater i år. Chilliplantan jag har där inne kommer i alla fall blomma... De gröna spretiga växterna ni kan se är delar av min majsodling.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ina

Det blev fint!



Jag önskar så att jag hade ett växthus och en dag ska jag ha ett! Men jag vill bygga det själv, med lite snickarglädje och gamla fönster :o)



Önskar dig en toppenvecka!

/Ina

2010-06-06 | 22:34:13
http://www.inaslillaliv.blogspot.com
F

De blevv ju jättefint :)

2010-06-07 | 09:27:52
C

Var är majaplantan?

2010-06-08 | 08:22:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!