Byrå i originella färger...

Jag misslyckades totalt med byrån i söndags, mest för att jag säkert inte gjorde som man egentligen ska göra, men sådan är jag!
Nu har jag i alla fall målat hela framsidan svart, får se om jag kommer måla vita rutor på den istället, men det är inget jag kommer göra nu på ett tag i alla fall.





Jag fick hem Hus & Hem tidningen i går med posten, däri finns en massa inspiration, men det jag mest fastnade för var en färgglad byrå!





Jag tycker att den är fräck och annorlunda! Jag har dock ingen bra plats i hemmet för en byrå med dem färgerna... har inte plats med en byrå till över huvud taget för den delen heller!

I morgon kväll ska jag hämta hem mina saker från måndagens cementgjuteri, återstår och se hur resultaten blir...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!