Sol, vind och vatten...

Som jag längtar till nästa vecka! Vid denna tiden nästa vecka sitter jag på ett plan på väg ner till värmen. Det ska bli underbart att få lite värmande sol på sig.

Vi har köpt en söt liten uv-dräckt till lillan så att hon kan bada utan att bli bränd. Hon kommer att vara så söt i den och tillsammans med en gullig solhatt!



Så länge får jag fantisera om värmen genom att äta annanas hemma....



Frukt är något jag lever mycket på när jag är iväg på solsemester, det är ju så gott!!!

Mitt problem inför resan är att jag på senare år har blivit flygrädd... megajobbigt att sitta här hemma och stirra upp sig för det. Samt att vi för första gången ska ha en liten med oss, som kanske inte tycker att det är så roande att sitta i ett flyg 6½ timme! Hoppas innerligt att det kommer att gå bra....


Föresten, jag har lagt märke till att det inte går att kommentera inläggen när jag bloggar från mobilen, jag får bli bättre på att blogga från datorn! Ni kan nästa se när det är från datorn på bilderna, lite bättre foton blir det då =)

Ha det fint!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!