Tre rätters ikväll...

Ikväll gäller det! Då är det min tur att bjuda på tre rätters. Är det illa om jag inte har bestämt mig för huvudrätten än?! Har beslutsångest, vill ju att det ska bli perfekt och att det ska passa ihop med i alla fall förrätten. Men det kommer väl som en blixt från klar himmel under städningen. Ja för städa krävs ju också när man nu har gäster på ingång. Är just nu i full gång med städningen och upptäckte hur mycket skit man har över allt... På tal om massa saker, jag kommer att ha loppis hemma lördagen den 29!

Ses sen!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annie

hoppas de gick bra på halv åtta-kvälllen, och ni hade trevligt! man blir ju lite sugen och komma och kolla läget när du skall ha loppis, kommer ju va i rakten då lixom, med marknad och allt..:P

2011-10-20 | 00:06:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!