Familjemiddag...

Under vår pumpatävling passade vi på att äta och dricka gott. Jag hade lagat en thaigryta med ris till. I grytan hade jag bitar av fläskytterfilé, bambuskott, vattenkastanj, böngrodda, minimajs, färska champinjoner samt röd currypasta. Jag hade även i två köttbuljonger och sambal oelek. Det blev tydligen en höjdare för maten tog slut. Mamma hade lagat kladdkaka med dumle och marshmallows, riktigt kletig och klibbig var den, men sjukt god. Till den hade vi vispad grädde.





Vi passade även på att titta på foton från Sri lanka resan vi gjorde typ -07 (måste det ha varit) och foton från Turkietresan förra sommaren. En massa reseminnen kom upp och syster och jag mindes vår lilla Londonweekend...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!