Svettigt värre!

NU har äntligen värmen kommit (har varit här ett tag nu) och det är så skönt!!
Det som är lite trist är att gräsmattan blir torr och gul. Sedan måste man vattna alla växter och blommor som bara den för att de inte ska kasta in handduken. Man får egentligen inte vattna med vattenslang tydligen, var nått med att det inte fanns så mycket vatten i ringsjön??? Jaja, jag har ändå vattnat en del, ops inte bra kanske...

Förutom alla blommor som svettas ihjäl och dör, så gör även jag det.
Det få jätte gärna vara varmt, men på natten blir det jobbigt. Jag borde kanske skaffa mig en grym AC men det blir det nog inte. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att inte svettas som ett baconsvål när jag går och lägger mig. En arbetskamrat till mig hade virat in en isklamp i en handduk och haft den med i sängen, haha.. kanske ska prova det!

Ha det gott i värmen!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!