Tassels, stekpannor och blommor

I går morse när jag gick upp såg jag att det stod blommor på bordet, det vara mammalilla som hade varit så snäll och köpt dem till oss!



För övrigt så handlade jag såklart en massa i Dubai, jag hittade bland annat en söt tassel som nu hänger på det vita skåpet.



Inte brukar man väl köpa stekpannor när man är utomlands, men syster och jag köpte det!
Kunde inte låta bli när jag såg detta...



Lite extrem i färgen kankse, men lite roligt också =)

Självklart finns det färgade stekpannor i Sverige också, men priset var så bra så det vara bara att asa hem!
Så nu kan jag steka mina ägg och bli glad samtidigt...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!