Drömmar...



Hittade denna bok när jag var ute och handlade innan. Jag tycker att det är spännande med drömmar och dess betydelse. Om de nu har någon betydelse...

Jag kommer allt som oftast i håg vad jag har drömt om på natten, brukar berätta drömmarna för M och han skakar bara på huvudet. Drömmar kan vara så konstiga och skumt ihopsatta!
Dags att ta reda på varför!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna Giersing

Här får du en kluring då: Om man drömt att man var ute och jagade med ett gäng och lyckades skjuta en orm. Sen när man flådde ormen fick man fram en smörgåstårta med lax och räkor på... Vad betyder detta?? Detta hände inatt så man blir ju liten nyfiken haha! Ses snart förresten?? /kram

2012-02-01 | 11:00:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!