Lördagkväll

Har fixat och donat hemma och Felle och per idag. Fast att nästan alla möbler är detsamma som de hade i den gamla lägenheten, så ser det mycket bättre ut i den nya! Hoppas nu bara att Felle slutar med att asa hem en massa skit. Hon har lika mycket köksredskap som en 70 årig käring som haft hela livet på sig att samla. Hon har allt man kan tänka sig, saker man inte trodde fanns! Men Jaguar i alla fall tvingat henne att slänga en del saker i en så kallad loppislåda. Eftersom jag har varit hos henne hela dagen har jag inte hunnit med nått här hemma. Har precis avnjutigt fläskfilé med hemgjorda klyftpotatis grillade med färsk vitlök och stekta champinjoner och lök. hade även tomater som var marinerad i olivolja, vitlökspeppar och basilika. Självklart hade jag chillibearnaise till det. Nu ska vi se på true blood och sedan blir det nog idol som alla andra svennar glor på 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Felicia

Ja, men så måste jag ha sakerna när jag lagar mat juuu!!!! 

2011-09-17 | 00:44:58
http://feliciatofftin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!