Halv åtta hos mig, blir sex hos mig...

Syster och jag kom på den briljanta idén att vi ville köra "halv åtta hos mig". Felicia (syster) raggade upp en tjej på sitt arbete och jag lyckades ragga upp en gammal skolkamrat på facebook.
Så om en vecka börjar vi hemma hos Felicia, då ska hon laga tre rätter.  Det som är roligast är att vi är fyra tjejer som inte brukar umgås i vanliga fall (förutom jag och Felicia). Ska bli riktigt kul att se och smaka på de andras mat samt se hur de bor =). Eftersom vi är vanliga dödliga människor, alltså inga människor på tv (ja dem är odödliga efter att de varit på tv) så kommer vi inte att kunna köra alla fyra kvällar i rad. Förmodligen är det bara jag som hade kunnat det eftersom jag är ledig, de andra är nog lite mer seriösa än så.
Vi kommer också att ändra tiden till klockan sex.... så titeln blev ju lite småt knas!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tesse

Det ska bli spännande! Fast jag är inte heller så seriös, jag hade också kunnat, på kvällstid i alla fall ;)

2011-09-29 | 13:32:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!