Julgranar

Varje år försöker jag att klä vår gran på olika vis. Förra året var vår gran väldigt traditionellt klädd, med en massa julgranskulor i alla olika färger. Tidigare har jag bara klätt granen med några enstaka guldiga rosetter och lite svarta och guldiga kulor.

I år tror jag att den kommer att bli sparsamt klädd, och den kommer i år att gå i silver.

Jag längtar tills jag kan ta fram granen (vi köpte en plastgran förra året, gillar egentligen riktig gran bäst) och få fixa och dona med pyntet. Jag ä ju inte en av dem som väntar till den 23 december med att skaffa gran. I så fall hade den inte fått stå länge hemma hos oss, jag slänger alltid ut granen strax efter nyår. Inte ovanligt ett den åker ut nyårsdag.  Nä, så jag brukar ta fram den vid lucia, men i år tänker jag nog ta fram den ännu tidigare. Så länge det är december så tycker jag att det är okej att klä granen!

Här har jag lagt upp några inspirerande bilder på olika sätt en gran kan se ut på!
Hoppas att de kan vara till hjälp för er och att de inspirerar till något.
Jag gillar bäst den sista granen!!

Heavenly Tree with Angels and Stars













Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!