Fredagsmys

Efter lite shopping där vi bland annat hittade en jättefin överall till Tuvan och en jumpsuit till mig (så jäkla skön att ha på sig, kan bo i den) så har jag och Tuvan tagit en runda bort till mamma medans min bättre hälft (ibland inte=) ) sov en runda efter nattens arbete.

Sedan blev fredagsmiddagen råstekta potatis med vitlök i mängder samt ryggbiff och kycklingfilé. Till detta kunde jag inte motstå att ha chilibernaie och grillbernaie (min kropp är uppbyggd på "barne") inget grönt blev det till det idag, kände inte för att vara nyttig någonstans!

Nu blir det soffan och en massa tv-tittande, det blir bland annat att titta på Idol, sen hoppas jag att det blir lite mer än så, om jag ens håller mig vaken till hela Idol, loppan väckte som sagt mig  fem i morse!

Ha en mysig fredgaskväll!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!