Julklappar

Jag vet inte om jag tidigare har berättat hur vi gör med julklappar i vår familj, men vi är inte de som öser på med en massa klappar. I min familj (min sida) har vi valt att inte ge varandra julklappar på ett traditionellt sätt. Så har vi haft det några år nu. Antingen spelar vi julklappsspelet, eller så lottar vi vem vi ska köpa en julklapp till. I år kommer vi att spela julklappsspelet när vi firar med min pappa och med mamma har vi valt att köpa en julklapp som vi sedan lägger i en säck så att alla kan dra en klapp var. Klapparna har inte heller något stor prislapp, det är mer för känslan vi har de klapparna.
När vi firar med M´s familj har vi valt att bara köpa till barnen, de andra i hans familj kör på det traditionella viset.

Självklart ska barnen få julklappar, det kan vi inte ta ifrån dem. Ja och sen ger jag och min andra halva en julklapp till varandra.



De stora julklapparna är till M och mig, sen har loppan sin stora bakom granen. De små är till julklappsspelet.

Så mer än så blir det inte under vår gran!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!