Växthus

Växthus har blivit inne att ha, hemmagjorda växhus av gamla fönster eller växthus man kan köpa i byggsats, det spelar ingen roll hur det ser ut, det är den personliga stilen som gäller, tycker i alla fall jag.

Jag har ett lite mindre växthus, ett vanligt standard på några kvadratmeter, en dröm är väl att få ha ett av dem där stora romantiska byggena, men det kostar så klart en massa pengar.





Sen är det väldigt många som sätter in lite möbler i sitt växthus, även jag har gjort det. Ibland är det mer möbler och småsaker än växter i dem små husen, men det gör inget, kan faktiskt användas som uterum också! Elle kanske ett kombinerat uterum/växhus, mitt ä dock en för litet för det. Jag lägger inte upp en bild på mitt eget nu, det är inte riktigt i ordning ännu...



Ja, som ni ser har det redan blivit tre inlägg denna vecka, men det är bara för att jag tycker att det är så kul. Men jag tror inte att ni lider av att det läggs upp fler inlägg än ett eller två i veckan =)


Ha det bra i solen!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


L

När får vi se lite av eran trädgård, hur går det egentligen med all odling, typ majsen???

2010-05-27 | 08:00:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!