Gamla grejer kommer till användning...

Jag har idag fixat lite i mitt växthus, det finns dock inte så mycket växter där inne ännu, men lite majs är på G i alla fall och små små tomatplantor kämpar för sitt liv. Jag har även en chilliplanta i år också!
Självklart kommer jag lägga upp en bild på mitt växthus, kanske i morgon, tänkte att jag skulle inhandla lite blommor först så det blir lite trevligare där =)

Men jag lägger ut en bild (inte så bra kanske, mit feta finger är med lite i hörnet där) men det jag vill komma till är att man inte ska slänga gamla grejer innan man har tänkt efter om det finns nått nytt sätt man kan använda dem på.
Som den skrangliga stegen, den ska nu fungera som en spalje av nått skag, hoppas bara att mjurgrönan vill växa på den.



Sedan har jag efter många om och men äntligen fått upp kaminen i köket. Den har stått i källaren ett bra tag nu, me nu äntligen kom den upp. Nu är den inte i bruk, det är mest för syns skull!
Den har tidigare stått i Marcus farmors gamla hus, så den är ett litet minne därifrån =)



Så här har vi två exempel på gamla grejer som kan få ett nytt syfte och liv!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!