Sommarblommor...

Nu äntligen börjar det likna nått i trädgården,blommorna börjar nu slå ut på riktigt!







Min odling av luktärter har inte blivit så stor än, men det är nog inte så konstigt med tanke på hur vädret har varit. Har man luktärter som är större, har man helt enkelt fuskat =) typ tagit in dem när det är kallt ute...

Under sommaren måste man byta ut någrta av de blommorna man har i krukorna, alla blommor håller inte hela sommaren. Jag har en del pensée som måste åka i tunnan snart och ersättas med lite annat fint!

För tillfället har jag inga andra planer på något nytt i trädgården, men det kommer nog... målet är att få en trädgård som är lummig och mysig. Jag önskar att jag hade haft ett gammalt träd i trädgården, men nu har jag outeren att inte ha det.

Synd att man inte kan njuta mer av sin trädgård, det blir att jobba hela sommaren....inomhus =(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


evelina





Vill ni få ännu fler besökare till er sida kan man nu även annonsera på min blogg. (Senaste veckan har jag haft 23 000 visningar.

Det kostar enbart 1:-/timme och man kan själv välja vilka timmar och dagar som man vill att sin banner ska synas på tre ställen i min blogg.



Hör av er om ni är intresserade! =)



2010-06-23 | 18:10:18
http://www.nattstad.se/eevee




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!