Presenter!!

Idag är det studentdax, ja inte för mig, det är tragistkt nog ett tag sedan nu =( men jag får i alla fall glädjas med dem som ska ta studenten idag!
Jag har en studentfest att besöka, och som i vanlig ordning innebär det en liten present.
Det känns som det alltid finns den grupp saker man kan köpa för olika tillställningar. Så nu till studenten fanns det en del saker jag tyckte passade. Jag tror och hoppas att den jag inhabdlat uppskattas!
Sen tycker jag att det är viktigt hur presenten är inslagen, inte kul att få något som inte ser trevligt ut, eller som om man bara slängt i hop något snabbt.



Sedan kan man även kombinera presenten med blommor. Personligen tycker jag det är trisst med dem buketterna man kan köpa inne på city gross eller Ica. Alla ser likadana ut, samt att dem funnit i affären sedan måndags, alltså inte så fina på självaste studenten.
Ska man köpa en blomma tycker jag att man ska gå till en riktig blomsterhandel. INte behöver dem i heller vara i den i den klassiska blå, vit, gula färgen. Hitta på något eget och originellt.



Ni som ska på student idag, ha en trevlig dag/kväll!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!