Badrum

hej hej, nä bloggen har inte tagit semester, har inte riktigt haft tid att skriva bara. Men nu ska jag göra ett litet inlägg!!

Vi har ett väldigt litet badrum, men vill ändå ha ett badkar. Jag vet att det kan få plats, jag blir dock av med mitt pottskåp med alla badrumsgrejer. Men det kan jag ha någon annanstans, det löser sig =)

Jag skulle vilja ha ett badkar med tassar, har velat ha det sedan jag var liten, så nog fan ska jag få det en dag!!

Antingen ett vitt eller svart, ett svart hade varit najs!





Jag får helt enkelt börja spara till mitt badkar!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Felicia

Ja de är lite mysigt med ett gammalt badkar!

2010-07-06 | 21:40:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!